torsdag 24 januari 2008

Dress up in you

Jag sitter här och värmer upp inför thaiboxningen som är på tapeten ikväll. Sparring fick jag reda på submission-träningen igår, det ska bli intressant att få testa hur väl man utvecklats - om man faktiskt klarar av en någolunda bra sparringsession. Jag drog en rond med en lätt mellanviktare inom boxningen i Måndags, jag vann, icke-chockerande nog då jag räknas som Lätt tungvikt. Men jävlar vilket fotarbete renodlade boxare tränar, fy satan.

I övrigt har jag surfat runt lite på SD-bloggar och fått skratta av mig lite, det är humor på hög nivå. Det blir nog att rösta på SD 2010, för det är ju Muslimernas fel. Det vet ju alla, eller hur....?
Den här islamfoboin börjar ju gå från tragisk till tragik-komik.

Annars har jag pratat med en viss människa idag som jag pratade med för länge sedan, trevligt som vanligt. Tråkigt att vi dragits åt motsatta håll, som vi faktiskt gjort. Jag har ofta börjat tänka över hur relationer mellan människor går i stöpet en efter en. Det är tragiskt när man funderar på det.

I övrigt har jag börjat planera framtiden, socionom lockar mest som yrke. Vi får se hur det blir. Flytt är garanterad i alla fall, det står mellan två fina städer; Jönköping och Uppsala. Göteborg kan fortfarande vara med på ett hörn.

Jag skriver kanske lite utan en röd tråd för det mesta, jag ber om ursäkt för det och den otroliga dåliga uppdateringen. Och när jag väl uppdaterar så verkar jag ju bara droppa skitinlägg likt det här. Jag funderar på om jag ska börja droppa långa utlägganden med röda trådar i, vi får se.

Nu kallar maten och därefter är det thaiboxning som står på schema. Wish me luck!

Cya

Inga kommentarer: