fredag 4 januari 2008

Freedom ain't free

Vaknade sent idag, runt 12-tiden. Skönt att få sova ut. Nu sitter jag här och har ont i varje centimeter av kroppen, det var en bra och hård träning igår. Äntligen fick jag igång min sparkteknik någolunda bra, så länge som jag kämpat från att komma ifrån "fotbollssparkarna" som jag tidigare lagt, nu är det bara övning kvar. En polare på MMA:n utmande mig i sparring på söndag, jag sa att vi kan sparras i boxning och submission wrestling. Det ska bli intressant hur mycket jag kan utmana honom.

Annars händer inte mycket idag. Funderar på att umgås med en kär vän om hon inte jobbade idag som hon kanske skulle göra. Ska ringa och höra med henne sen om hon jobbar eller inte. Annars åker jag nog ner till en annan polare som bor i närheten eller bara stanna hemma och ta're lugnt.
Jag kanske tvättar lite idag också, kan ju vara schysst att ha så mycket kläder rena som möjligt tills skolstarten så man slipper stå där i stressveckorna och försöka hitta tiden att tvätta.

Och för övrigt så anser jag att Blondinbella är humor. På riktigt. Hela hon är en ironi. Man borde ställa ut henne på ett Zoo så kunde man gå dit och skratta åt henne.

Inga kommentarer: