tisdag 8 januari 2008

Underneath your clothes

Igår vad dagen för Dejten. Det började jävligt bra med ett ömt ansikte efter sparringen på boxningen i Måndags. Det började med att vi var i hennes lägenhet och började kolla på film och kallsnacket om filmen haglade, efter ett tag körde jag ett fultrick och började diskutera nagellack för att få en ursäkt att "fastna kvar" i hennes hand, vilket funkade och sen kysstes vi. Det var jävligt mysigt. Sen låg vi och varierade diskussion med kyssar, skratt och en och annan bitsk kommentar. Helt underbart. Vi har kommit överens om att fortsätta dejta, utan några som helst krav, hänga ihop lite - för att se vart det leder. Som jag tidigare sa; jag tror det här har potentialen att utvecklats till något bra. Jag tycker om henne, det står klart. Jag mår bra när jag är med henne. Hon är en bra människa.

Inga kommentarer: