onsdag 9 januari 2008

Är du fortfarande arg?

Idag såg jag mitt ex, förvåndandsvärt, i och med att jag tänkte på henne senast igår när jag lyssnade på 'Är du fortfarande arg?' av Säkert. Vår tid fick ett jävligt adrupt slut, vilket jag sörjer lite grann. Du var värd allt hat jag kände mig dig som person i slutet, men jag saknar dig fortfarande lite som vän. Och jag vet att du kände av hatet mot dig, det var väl därför du tog mer och mer avstånd från mig. Eller, vi tog nog mer och mer avstånd från varandra. Tråkigt nog, som det är idag vill jag helst ha dig som vän. Det skulle vara kul. Du verkar för övrigt må jävligt dåligt nu förtiden, det är också jävligt tråkigt. Men jag såg att du hade hittat en ny, vilket faktiskt glädjer mig! Hoppas ni gör varandra lyckliga. Såg även att du skulle dra till Göteborg, hoppas du får det bra där. Jag hoppas inte du är arg på mig fortfarande, du hade dina helt berättigade anledningar till det. Jag är inte arg på dig längre i alla fall. Hoppas allt blir bra till slut.

Inga kommentarer: