onsdag 19 december 2007

If you never try, you'll never know

Har precis ätit en halv matlåda med äcklig mat. Jag tog fel matlåda. Ska snart försvinna in i den underbara dimman i MMA:n. Det ska bli hur skönt som helst. Det är ingen bra period alls, känner press ifrån alla håll och kanter. Imorgon ska jag försvinna in i annan dimma, det ska också blir hur skönt som helst. Det var länge sen. Och nej, det handlar inte om narkotika, jag är narkotikamotståndare. Det är mycket skit nu. Men jag klarar mig väl igenom det här också, tur att man har goda vänner som hjälper en på vägen, det är alltid skönt. Positiva kommentarer och sympatiska kommentarer är guld värda i längden.

I övrigt var jag på en fika med en trevlig flicka igår, det var grymt uppskattat. Hon var hur trevlig som helst och vi ska träffas lite nu innan träningen börjar och umgås lite. Sen träffas vi förhoppningsvis imorgon när vi båda ska ut på samma uteställe i stan. Vi får se hur saker och ting utvecklar sig, förhoppningsvis i positiv riktning. Jag trivs med henne i alla fall, men vi får träffas lite fler gånger innan jag kan göra någon rättvis bedömning. Jag ser fram mot kvällen.

Jag är ledig fram tills nyårshelgen, det är skönt. Jag hatar att slita på det där monotona jobbet i vilket fall som helst. Fast jag kommer behöva pengarna som jobbet betalar, men jag har en ganska fet månadslön att hämta in efter jobbet i November, den borde komma vilken dag som helst.

Jag vill bara tacka mina kamrater och vänner. Ni vet vilka ni är. Ni är guld.

Inga kommentarer: