fredag 21 december 2007

Jag pallar shii

Nu har jag varit lite medelmåttig när det gäller uppdateringarna i bloggen. Men det är mycket runtom som ska fixas och trixas med, så ni, kära läsare, får ha överseende. Men jag tog paus från träningen igår och gick ut på nattklubb...eller...jag kom väl inte så långt, jag ska berätta...

Kvällen började hemma hos en vän, vi var väl 6-7 personer och det var allmänt trevligt. Tonåring som man är så hävs ölen ner illa kvickt och berusningen gjorde en lite vinglig, men man överlevde. Vi tog bussen till staden där vi skulle fortsätta det på en nattklubb, vilket slutade i att jag tappade bort mitt kompisgäng i fyllan och villan i kön och fick stå själv. Jag tänkte att idag sköter jag mig exemplariskt och ifall någon jiddrar så backar jag bara och gör ingenting. Jag följde direktioner och lät lite gamla vänner smita förbi avspärrningen och in i kön där jag stod. Jag kom till insläppet där vakten säger att det är fullt och att vi ska gå därifrån. Sedan släpper han på 2 stycken framför mig och jag antar självfallet att det är okej för mig att gå framåt också så jag börjar gå mot luckan där man betalar inträde och vips så har jag en fet vakt över mig som trycker upp mig mot väggen och jag frågar vad fan han pysslar med och vad jag gjort, men självfallet får jag inget svar. Jag ber då om namnet på honom varpå jag får frågan om jag ska följa med in i något rum (och han pekar mot en dörr). Självfallet säger jag Nej för fan och skriker om hans namn men det skiter han i och istället slänger han ner mig på marken och trycker upp armen mot övre delen av ryggen och skriker att jag bara skulle polisanmäla honom. Vilket jag hade tänkt. Nu ger jag mig och säger "släpp mig, jag går härifrån" varpå han släpper och jag beger mig därifrån. Jag ställde mig i kön igen och psykade honom varpå han säger "du är avvisad härifrån", jag jiddrar inte - alla vet ju att det är inte någon mening med att bråka med en vakt som du ändå inte kan slå skiten ur, det blir ju bara prickar i registret - och ställer mig utanför avspärrningen och psykar honom igen. Jävla svin. Vakter är misslyckade individer som inte lyckades med fystestet på Polishögskolan och behöver hävda sig genom att klara 2 dagarsutbildningen på jag-kan-också-slåss-programet.

Jag träffade tjejen jag tog en fika med, som nämns i mitt förra inlägg sen. Hon var full och mådde dåligt och jag kom inte in så då gick hon och hämtade sin jacka så begav sig hon och jag till hennes lägenhet. Det var trevligt! Vi får se hur saker och ting utvecklas nu, förhoppningsvis till något bra.

I övrigt så vaknade jag full och hela världen snurrade. Nu är jag nykter och inte så pigg så det blir nog ingen träning ikväll. Jag får ta igen det imorgon. Får se om det blir träning på söndag också.

Vi hörs!

Inga kommentarer: